בריטניה: הצבא הרוסי מתקשה לבצע תמרונים, הכוח נבלם בידי האוקראינים

שלמה ריזל No Comments on בריטניה: הצבא הרוסי מתקשה לבצע תמרונים, הכוח נבלם בידי האוקראינים

משרד ההגנה של בריטניה טוען כי צבא רוסיה סובל מבעיות לוגיסטיות המקשות עליו לבצע תמרונים קרקעיים ואוויריים באוקראינה. לפי בריטניה, אוקראינה מבצעת התקפות המאלצות את רוסיה להעביר מספר רב של חיילים להגנה על קווי האספקה – דבר שמגביל משמעותית את הפוטנציאל ההתקפי שלה

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שלושה שבועות למלחמה באוקראינה: נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן שב ותקף במילים חריפות את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, וכינה אותו "דיקטטור רצחני, ובריון".

מאוקראינה מגיעים דיווחים נוספים על הרג והרס רב שזרעו הכוחות הרוסיים. בהפצצה רוסית בעיירה הסמוכה לחרקוב נהרגו לפחות 27 בני אדם ועוד 25 נפצעו, בהם 10 באורח קשה.

בעיר לבוב שבמערב אוקראינה מיטמר עשן כבד מעל שמי העיר לאחר 3 הפצצות הבוקר. ראש עיריית לביב: "רוסיה הפגיזה בפאתי העיר, בניין סמוך לנמל התעופה ספג פגיעה ישירה, נמל התעופה לא נפגע"

גורם רשמי בחרקוב טען כי ראש עיר בצפון אוקראינה נלכד על ידי הרוסים. ‏אוקראינה הציגה אמש בסרטון את ההרס בערים בעקבות ההפצצות הבלתי פוסקות של הרוסים.

משרד ההגנה של בריטניה טוען כי צבא רוסיה סובל מבעיות לוגיסטיות המקשות עליו לבצע תמרונים קרקעיים ואוויריים באוקראינה. לפי בריטניה, אוקראינה מבצעת התקפות המאלצות את רוסיה להעביר מספר רב של חיילים להגנה על קווי האספקה – דבר שמגביל משמעותית את הפוטנציאל ההתקפי שלה.

בארה"ב אומרים כי רוסיה מגבירה את ההפצצות על מטרות אזרחיות, אך לצד זאת יש אינדיקציות לכך שהמורל בקרב חלק מחייליה נמוך. בכיר אוקראיני אמר כי עד כה חיסלה אוקראינה 9 גנרלים רוסים.

היום צפוי הנשיא ביידן להיפגש עם נשיא סין שי ג'ינפינג במטרה להדק את בידודה של רוסיה.

בתוך כך, לדרישת רוסיה, מועצת הביטחון של האו"ם תדון בטענתה כי ארה"ב מסייעת לאוקראינה לפתח נשק ביולוגי.



0 תגובות